Besök på skolan

Hejsan!
Idag mår jag lite bättre, men fortfarande otroligt ont i halsen.
Vaknde kvart över 10 av att Gero väckte mig. Gick upp och klädde på mig och gick ut med hundarna i ungefär en halvtimme. Körde lite lydnadsträning med dom, och det gick väl bra :) Hem sen, och gav hundarna mat. Gero som brukar vara lite kräsen på mat åt upp hela 2.5 dl mat! Duktig vovve! hahaha.
Sen gick jag iaf och fixade mig, sen skjutsade pappa mig till skolan och jag gick och pratade med lärare om vad jag skulle ha för läxa och skit. Jippie.
Sen åkte jag och pappa till Valbo och kollade på de där nya grejset dom har byggt. Kollade inne på Jysk, sen åkte vi till donken och köpte McFlurry (y) (: sen hem, och nu sitter jag här haha (: Kul dag, jo jag vet! Skulle ju ha bakat igår, men jag orkade inte, kanske ska göra de idag ist ,om jag orkar och har lust haha ;pp
och ja, pappa fyller år om 4 dagar, och jag har inte köpt nånting! de är typ, katastrof kan jag lova! Måste ut med mamma och köpa nå haha (aaa)  Juste, när jag var i skolan så hade min underbara klass idrott, så jag gick till dom. Den första som såg mig var Isak, han ba : Hej Maaaaliiiiiiiiiiiin! :D sen kom max, malin?!:D   sen albin. Heeeeeeeeeeeeeej maaaaalin!!!  typ ;pp   gick och pratade med Benke och så också, och han frågade va de va för fel på mig , och han frågade vad jag gjorde där haha ;pp
Jag älskar våran klass, seriöst! :') så fula hela högen hahahahahaha (:
Nu ska jag gå och glo film eller tv eller så och bli frisk,
kram malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0