Snö igen!

Jag kan ju börja med att säga att här snöar det jättemycket nu :'D Det är alldeles vitt på marken! iih :')
Och, det är inge bra här hemma nu. Allting går sönder. Jag skulle duscha vid halv 1 eller så, då fanns de typ inge varmvatten, man ba: jaha...  så jag fick duscha lite snabbt. Sen skulle papi åka och handla, men han kom bara till OKQ8, då la bilen av i rondellen :o   de är inte våran tid dehär :o   åså har vi inge vinterdäck på bilen som mamma åker i, kom pappa på nyss, så , vi får väl hoppas att hon tar de lugnt så hon inte krockar eller glider in i nån eller så, då kommer hon bli jättearg och börja grina och ringa till pappa, haha (:
Hon är lite, knas (:

Och jag kan ju berätta för alla som är intresserade att jag troligen har öroninflammation.. de känns ju kul. Känns inte som att jag kommer kunna gå till skolan på hela året :o närå, men asså, usch! :o
Mamma kommer hem om typ en timme. Farmor kommer inte hit, för hon ville inte chansa och bli sjuk och så ville hon inte gå ut i de här vädret sa hon. Gud så skönt! :o

Och dehär är ju bra, jag hör ingenting på vänstra örat, men som tur är är det örat mot väggen när jag sitter här, men det blir jättekonstigt ljud när jag lyssnar på musik!:o Och när jag pratar , de ska vi ju alltså inte prata om! antingen skriker jag eller så pratar jag astyst x) - De går utför för dig malin!
Men jag måste bli frisk till i helgen för då kommer Anna hit och vi ska ha massa kul!
Men som de känns ju så förblir jag sjuk. jämt.   jippie!
Pratade med mormor i telefon typ nyss, och hon var ju till tanläkaren och opererade sig , såhär skar bort tandkött och satte dit nå skruvar eller nå :o   så, nu är min mormor tandlös x)  Men hon får tänder snart haha (: De lät på henne att hon var tandlös, men hon äre bara i överkäken , men de lät askul ;p

Haha. För 17 dagar sen drömde jag att jag skickade efter en systemkamera, en Nikon D40. Sen har jag drömt lite efter att jag ångrade mig , alltså, på olika nätter. Jag ångrade mig att jag skickade efter den ist för Nikon D60. I drömmen skulle det ta 17 dagar för den att komma. Och inatt drömde jag att jag fick den! De va asläskit! Jag visste att de va natten till den 2 november jag drömde de, å de är ju 17 dagar! :o fifan :o   jag vart iaf typ besviken, eller, lite , för jag fick D40 ist för D60 hahaha (: Och den funkade inte heller som den skulle, men jag skickade tillbaka den för linsen va cp, och de gick inte att laga, och dom hade slutat tillverka D40, så dom ringde och frågade om det gick bra med en D60 , och då sa jg ju att det självklart var det! Sen fick jag den dagen efter i drömmen :')   tänk om deskulle vara sådär i verkligheten , att man får en systemkamera som kostar typ 1000 kr mer eller nåm, bara för att dom slutat tillverka den man har lämnat in pga av att den va trasig :o
Iaf, haha, de va min fina dröm x')) Rätt läskit om jag får säga de själv asså :o

Medans jag fixade mig så var hundarna inne på mitt rum och sötade sig, så jag passade på att ta lite kort på dom, här är några. (Förlåt för dom urkassa bilderna, men dom är tagen med min mobil eftersom min digitalkamera suger totalt!)







Ja, somsagt, förlåt för urkassa bilder! Men först är det Moa, sen Gero, sen moa igen! :')
Haha, var bara tvungen att lägga ut dom :)
Nej, nu ska jag gå och borsta hundarna för det skulle vara gjort tills mamma kom hem, och hon kommer om typ en halvtimme :o
Pussochkram från eran malin! :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0