Lite allt möjligt

Jag sitter här och redigerar lite bilder, Ska gå och duscha snart om jag orkar (:
Sen, halv 9 blir det Andra Avenyn. Jag har vart duktig att inte titta hur det gick för David när han läste faderskapstestpappret som Roxana hade gömt :) Så det får vi se snart :)
Jag tror jag ska sitta här ochvinna fishy hade jag tänkt ;) Haha (:
Blir hemma från skolan imorn också, ska ta de lugnt hela dagen. Tror jag ska bada också. Och på lördag kommer Anna hit , mys :) <3

Nu är det inte långt kvar tills jag får mitt barnbidrag heller! :'D Ih :D Då ska jag fylla på telefon kan jag lova haha (:
Men det har faktist vart skönt, nu på slutet iallafall att inte ha smsat hela tiden :) Jag tror jag ska sköta mig lite med smsandet när jag fyller på :')

Har iallafall hittat en hostmedecin som stog i vårat medicinskåp, så nu känns de bättre. Lite iallafall. Jag hostar inte alls lika mycke, mest bara sånt här mysigt slem (aa) Men den smakar så vidrigt så man håller ju på att spy för de ist haha ;p och smaken sitter i jättelänge också , uschabuscha :)

Jag vill färga håret. Eller göra slingor så att håret blir lite ljusare, för de är grymt mörkt nu. Herregud ni skulle bara se :'o Nästan läskit!
Men de är ändå blondt, ja vet inte. Men de är mest utväxten tror jag. Eller nej, eller, äh, de är nå konstigt :)

De här är läskit, jag hör ingenting på mitt vänstra öra igen :'o usch! Och de känns värsta läskit när man lyssnar på musik kan jag lova! (:  Plain White t's - Hey there delilah  älska! Jag har fortfarande inte tröttnat på den. Jag förstår inte va de är för fel haha (:

Nu är det ungefär 1½ timme kvar tills Andra Avenyn börjar, så kan jag knodda ut Fishy under tiden! :'D
Lycka mig till? (:

Hugs <3

Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar dig malin, ! <333333333

2008-11-20 @ 20:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0