besök på skolan igen

Jag var till skolan och försökte hitta nå lärare, men den enda jag hittade var Lena. Men hon gav mig min uppsats och så gick jag och lånade en bok som hon tyckte.
Jag hör på mitt öra igen iallafall! :'D shohooo!
Fick inte träffa min underbara klass pga cp lärare som bara skällde på mig och tjatade på att jag skulle ta av mig jackan , och när jag sa att jag ville prata med Fredrik, min lärare. Men nejnej. Jag skulle ta av mig jackan jag ;s cp gubbe :)
Ska äta snart iallafall. Jag vill köpa påfyllning till telefon, men det blir nog ingenting det. Jag känner mig jättehängig nu, blir bara värre och värre.
Nu ska jag gå och lägga mig och titta på film
Ha det bra så länge
/Malin

Dagenshumör: uttråkad och trött
Dagens borde: plugga, sova
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: mjukisbyxor, linne och tjocktröja
Dagens planer: kolla på tv, sitta vid datan eller så
Dagens vill ha: påfyllning till telefon!
Dagens längtan: till jag blir frisk
Dagens beroende: julmust
Dagens tråkigaste: när jag va på skolan
Dagens person: mamma
Dagens kommentar: jag vet inte
Dagens händelse: jag vet inte.
Dagens låt: kick - fest hos mig
Dagens vän: gero
Dagens onyttiga: ingenting
Dagens dryck: julmust o vatten
Dagens bästa: jag vet inte,
Dagens lunch: macka och juice
Dagens sötaste: gero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0