Regnig tisdagsmorgon

Morrnmorrn!
Hoppas alla mår bra. Jag mår faktist rätt bra. Pratade med anna i telen i några minuter imorse när jag låg i sängen,och hon sa att jag lät bättre :'D Vi får ju hoppas på de bästa (: Är inte lika hes längre och så :)
Jag ska ta de lugnt i dag, eller ja.. pappa fyller ju.. kanske ska ner på stan & kolla på nånting åt honom, eller så fixar mamma de, ehe :) Farmor kommer vid 4 eller vad det var. Kul..  (:

Vaknade iaf vid kvar över 10 typ, sen låg jag i sängen ochn gosade med hundarna. Mysigt :) sen vart de en kort promenad med dom eftersom de regnar ;p

Jag ska gå och dushca snart, sen borsta hundarna och mysa med dom :) och vetni? jag tror de flyger lite snö i luften!  :'D
de ÄR snö! :D iiiih :')

Kollade iaf på hela Mamma Mia igår, jag är duktig! :D
Skriver mera sen när jag har nå mer att skriva om haha (:

Puss på er gott folk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0