Jag är trött..

Nääe, nu ger jag upp. Nu ska jag gå och lägga mig och glo på film och mysa med Moa och/eller Gero, eller bara Gero.
Vi får se. Och så ska jag ta med mig nån god frukt upp också (aa) jag ska vara lite extra nyttig nu, vilket behövs.. ehe (aa)

Ska hem till farmor och äta imorn också.. vi skulle typ åka dit när vi vaknade .. de känns ju kul :o   och jag måste äta nånting innan jag äter såhär, riktig mat, för annars blir jag på jättedåligt humör hela dagen (aa) Kusinerna Linda och Robin tror jag skulle vara där, och kanske Lindas söta hund Rocket om farmor är snäll och varmhjärtad och släpper in en 12veckors- jättesnäll valp i lägenheten, men de tror jag inte -.-'    sällan Hon låter hellre han sitta i bilen än att han ska komma in till henne för han kan ' kissa på mattan' säger hon :o   so what?! vem bryr sig? herregud.. jag tycker inte om henne!
När jag berättar så låter de väl som att hon är runt 80 år , minst! Men nejnej, hon är typ 67! :o Uschh!
De här är inte bra, jag blir på dåligt humör bara av att tänka på kärringen! :o
Och en till sak, de här är mitt sjunde inlägg idag för alla som bryr sig (a) men, jag måste ju få lite bloggläsare jue.. (a)
Har fasktist fått 30 besökare på ungefär 1 ½ dag! :'))  Jag känner mig lycklig!  Det går frammåt. ehe (a) Och nu är jag på sånt där jobbigt humör igen att jag bara skriver och skriver och kan inte sluta.. som förr.. för någon vecka sen eller så , när jag började snacka om vädret och globala uppvärmningen, men jag fick så psyke på mig själv för jag lät som en kärring :o  vem vet, jag kanske blir som farmor när jag blir stor.. hemska tanke! - ops , inte säga så malin!
Om jag blir de, då..då.. då ska jag ta livet av mig kan jag lova! :oo


Sov gott hela söta världen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0