VAAARFÖR? :o

NejnejnejNEJ! vart är sverige påväääg?! JOHAN PALM kvar ist för ROBIN ERIKSSON!? herregud! Usch! ungen hängde ju löst, så vi får hoppas att han åker ut nästa vecka 8-|  asso jag hatar han! usch!
och så har jag kommit på att jag  börjar skriva 'asso' isf för 'asså' , och de är inge bra :o de måste jag sluta med, NU!
poff! nu har jag slutat! :') haha , ja, jag är trött x))  
Iaf så åt jag en billypizza för en timme sen, och jag är hungrig igen tror jag haha. Brahär! (y) Och jag har drygat med mamma hela kvällen. Jag har kommit på hur man gör ett bi-ljud! :') De tyckte hon va jääättejobbigt (a)
Nu sitter jag här och tittar på musikvideo eller nå på Hillary Duff - Love just is      . Värsta sött (:
Iaf så ska jag gå och titta på The perfect man snart tror jag, men först ska jag tvätta bort allt smink och de är jobbigt kan jag lova!
Men, helst så skulle jag sitta här och klaga på Johan Palm hela kvällen, men de kan jag ju inte för då skulle jag tappa läsare på en gång! Jag dissar inte er som tycker om honom, men ja, smaken är som baken :] *jagärduktig*
Imorgon vet jag inte vad som händer, ska väl kanske träna hundarna , kanske tillomed kan vara med nån! :'D
Om inte så blire väl slöa här hemma som vanligt. Duscha ska jag iaf, de behövs!
Just nu sitter jag och tittar på när Gero rycker,gnäller,morrar och skäller.Haha. Han sover,så sött!
Och Moa ligger med huvudet på golvet och tittar på han som att han vore nånting jättekonstigt haha (:
Kl är 23.26, och precis denhär tiden föddes jag för många år sen haha (: Liksom kul att veta :')
Måste ner på stan snart och köpa ny foundation för min är nästan slut jippieyey..
Jag har verkligen hittat intresset för att skriva blogg, och jag får nästan panik om jag inte gör de , för de känns som att jag sviker er läsare då haha, och de känns som att min blogg läggs ännu mera långt bak i era huvuden hahahaha (: de kanske är så också, vad vet jag? :) 
Jag sitter fortfarande här och surar över Johan! Usch o fy o blä!
Kanske förresten skulle gå hem till farmor imorn, eller kanske inte ... hon som hör illa ändå skulle väl inte höra vad jag säger , jag med min fina nästäppa :'D haha, eller så... den kanske rent utsagt är borta imorn! *hoppashoppashoppas*
Sitter och skriver med Albin nu, rolig människa de :D
Jag vill att de ska komma snö och jag vill att de ska bli JULAFTON! :'D
Albin sitter här och försöker lura mig med att hur mycke han än äter så ät han lika stor/liten , men de tror inte jag på.
Sitter även och bedömer byxor han skickar som han ska köpa från top streetwear , vissa är snygga, och vissa... lite mindre fina haha (:
Jag har inte skrivit nånting viktigt förutom kanske dom första raderna i början , de här är ju bra ;pp haha, sällan jag på kvällar (:
ochja, de känns som att jag kommer somna när jag ska se film typ på en gång (a) 
nu ska jag iaf gå och böja göra kväller.
sovgott alla underbara läsare. Ni betyder! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sverige älskar johan palm.

acceptera det.

2008-11-15 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0