Och jag har ingen röst!

Okej, varför är de så kul att just lilla jag har tappat rösten för? :o alla skrattar åt mig, jag kan lova att de inte är kul! :o
Och ja jag VET att jag kommer ligga efter, men jag måste ju bli frisk! :'( sluta klaga!
Jag sitter här och pluggar spanska nu. Jag tycker inte om de.
Om 50 minuter är de Andra Avenyn och då kan jag lova att jag dissar pluggandet för teven!
PLUUS att jag har ett virus på datan som inte försvinner! De stör jag mig innerligt mycket på kan jag lova er!
Och en sak till, jag har fått reda på att jag har en bloggföljare! :D MOA SANDBERG! shalal:')  go moa, go moa! :'D
Hon skrev till mig på msn : ååh jag älskar din blogg! :} hahaha ;D förstår ni hur glad jag vart? :DD De va nämligen den första jg fick reda på som följer min blogg (: Tack gumman :D You make my day happy! :D :')

Jag kan inte prata , det går inte! Jag bara kraxar typ :o Anna ringde nyss, och hon ba :  hallå? ja ba : hallå! hon ba : vafan göru? jag ba : eeh.. sitter vid datan , dudå? hon ba : hha. okej, varför skrattar du? jag ba : fö jag fan inte prata x))   hon ba : haha, nej jag hhör de x)
usch, hemska tanke att prata i telefon när man är sjuk , absolut hes kan jag lova!

Nu ska jag fortsätta plugga, och kolla på en video när Moa Sandberg sjunger !:D
Kram malin

Kommentarer
Postat av: Josefine

Läser din blogg varje dag.

2008-11-16 @ 21:29:37
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0