Minnesförlust..? :o

Tittade på Grey's anatomy nyss.
Usch, dom opererade grisar. blä.

Jag har tagit min hostmedicin som jag blir ganska konstig av,
så jag ska inte skriva så mycket är, för det blir nog knas isåfall (:

På fredag åker jag kanske till Ockelbo och sover hos bästaAnna, men
det är inte säkert. Jag får kanske inte eftersom jag är sjuk och så.
Men om jag åker, då ska vi till Ockelbo på lördag , till klockan 12,
för, det är innebandymatch där, mina älsklingar från min klass, Runsten
mot Ockelbo (: Men det är somsagt inte säkert.

Imorgon ska jag till skolan för jag och Isa måste ringa till
Workoutcenter , där vi ska praoa.
Sen kanske det blir skola på fredag, men det är inte heller säkert, men
jag hoppas det. Orkar inte vara hemma.

Jag tror att jag ska gå och tvätta ansiktet nu, sen gå och lägga mig.
Vi får se om jag ser film, om jag läser eller om jag ligger och nördar med min
telefon och smsar med folk :') Låter vettigt tycker jag!

Jag blandar ihop namn nu, glömmer bort vad våra lärare heter . Herregud :''o

Förresten, jag är ganska nyfiken på vad ni lyssnar på för musik,
vad gillar ni?
Många har ju börjat lyssna på Darins nya låtar, dom är väl rätt bra.
Men vad lyssnar ni på? Svara gärna!

Nu ska jag sätta mig och titta runt lite på internet, sen blir det sängen skulle
jag tro!

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0