vinterland påväg bort?

Hej vinterfolk :)

Här är det 0.5 plusgrader, och det kommer nog börja töa snart. Men vi får hoppas på det bästa.
Igår hade jag besöksrekord, 28 besökare. Kom igen, meraklarar ni?

Vet inte vad jag ska göra idag. Om jag orkar ska jag försöka mig på en egen design, men vi får se.
Det blir väl teve hela dagen, ska försöka skriva lite på uppsatsen också.
Och lite spanska, och lite matte. Om jag orkar vill säga. haha

Snön ligger kvar på träden här iallafall. Så fint!
Och, gero är helt cepe. Han äter inte, är helt damp. Men, det är ju löptikar lite överallt nu,
det är säkert därför.. suck!

För ett år sen , ungefär, när Moa löpte, alltså innan vi opererade henne, då var han helt damp. Han sov inte,
stog och skakade, gnällde, skällde, ylade. Var så jobbig. Det gick inte att få stopp på honom heller.

Det är väl en lite lugnare version av det nu antar jag. Haha.

Vi kanske åkter till Tierp, till kenneln där Moa bodde när hon var mindre , på söndag. Men ingenting säkert.
Det var jättelängesen vi var dit. Usch, alldeles för länge sen!

Jaja. Nu ska jag sitta här och försöka göra design.
Kram på er!

och ni? Det är bara 28 dagar kvar nu,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0