Betyyg (;

Sitter här och ska plugga snart tror jag. Har prov på torsdag.
Kommer nog vara hemma imorn tror jag, mår så dåligt. har ont i huve och i halsen och allt.
uscha.
skola idag iaf, gick väl bra.
Vick VG på hemkunskapsprovet. jag vet, jag är bäst! haha
och G på engelskaprovet, maha
fick även hem våra omdömen igår.shalalala. fy.
asså jag tycker inte om lärare. dom är falska ;o
usch!!!!!

och ikväll blir det andra avenyn och desperatehousewifes, haha. tv hela kvällen sen då (:
ska kolla på sos familj om jag orkar, och om jag frå för mamma -.-
hon är typ cp.. menmen.

alltså. jag har tröttnat på datan har jag kommit på. jag har inte uppdaterat hemsidan på jag vet inte hur länge, och på bilddagboken lika så. det är väl bara här jag skriver , men det är lite sparsamt med den biten också.

mamma & pappa är till nånkompis och hämtar en ny tv åt mig också, haha, kul att veta liksom!
jag är trött. jag orkar inte plugga, men jag måste..
aja.. nu ska jag gå och plugga..
kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0