Helg

Helg nu.
skönt som bara den!
Va ute med lite folk igår, och, de va lite saker sm hände som då gjorde att allt inte vart så kul.
fulla fjortisar..
usch.
menmen.. det löste sig iaf.

jag vet inte vad meningen med livet är. seriöst.det vet jag inte.
Blir dissad om&om igen, pallar inge mera.. ja är ingen leksak.. :'(
sluta lek med mig!
känslorna för dig är äkta. det kan jag lova! jag svär på min död att dom är det.
men det verkar inte spela någon roll för dig...
vi har känt varann hela livet, eller ja, när vi va ungefär 2-3 år.
sen skiljdes vi åt. Lärde känna varann i 7an. Efter det har vi hållt ihop.
Och det ska vi fortsätta med. Även om det är som vänner.
skit samma.
Men, om det ska gå, så går det inte att behandla mig som du gör nu.
Jag vet att jag gjorde fel förr.. men det var en gång.
Nu står det 2-1.
Aldrig mera vill jag att det här ska hända.
Aldrig mera!
Tänker inte gråta mig igenom varje natt.
Det tänker jag inte.
Mitt liv är helt värdelöst nu. Totalt.
fyfan.
Jag är nästan aldrig glad längre. Det är inte jag!
Jag är den spralliga tjejen som alltid är glad. Eller, är det så? Det kanske bara var förr. Är allt förändrat nu?
Det hoppas jag inte.Jag vill komma tillbaka till det livet igen. Jag vill inte må såhär. Det vill nog ingen.
Men livet är en enda obesvarad fråga har jag kommit på. Det är fullt av funderingar. Och flera kommer det att komma.
Mitt liv har inte precis vart en dans på rosor. Men det har funkat iaf. Nu är det totalt tvärtom!
Min kropp tar slut, jag pallar inte mera!
Men ni som ställer upp för mig och finns här för mig. Tack!
Ni förstår inte vad det betyder för mig!
Jag älskar er! Utan er i mitt liv finns det absolut ingenting att leva för. Det är för er jag stannar.
Jag har varit påväg att gå mot slutet. Men då kommer ni upp i mina tankar, och jag vänder och går hemåt igen.

Såhär ska inte en 14åring känna sig. Hon ska inte ha såna här tankar.
Men det är så.. och det ska inte fortsätta länge till!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Ja, det gör hon! ;D

2008-10-11 @ 21:54:03
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0