Onsdag (:

Hej!
Va i skolan idag, typ, gickväl bra.
De va en mysig dag faktist , vet inte varför.
Slutade typ, 20 min innan vi skulle, men de va för att Kieran (?) inte kom och fixade filmen vi tittade på, så vi drog (a)
Nu sitter jag bara här. Ska väl typ hem till stjärnorna (max&albin) snart, och kolla på MAMMA MIA! :'D

Gick suuuuuuperbra på agilityn igår kan jag lova! Han va så duktig, klarade slalomet och massa saker!
Han är så duktig min lilla prins :*
 Nu sitter jag och tittar på när Gero & Moa busar/bråkar som bara den. Det kommer lite skrik lite då&då, men de är bara kul, för de är inte så seriöst haha.

Och, jag kan ju också påminna lite folk, om att det bara är midre än 2 veckor kvar till höstlovet! :D
Sen går vi i skolan ett tag, sen är de jullov + få de första betygen ;o
Men jag ligger nog rätt bra till tror jag. Men det är ju ingenting säkert. G i dom flesta ämnerna tror jag , & de är ju ett + i kanten om man säger så haha.

Och i kväll är det Grey´s anatomy!  men de är inge bra längre tycker ja , shalalala.
Aja, nu ska jag dra & ta bort min smink tror jag , för foundationen kliiiiiar ;o
aja, pussaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0