Tisdag

Hejsan, nu sitter jag här, åt nyss frukost.
jag är på jättedåligt humör, vet inte varför.
de är läskit :o
ska nog träna med plutten lite grann idag om jag orkar, sen ska jag väl vara med marre albin & kanske max om han hinner bli frisk (:
trevligt :)
igår var jag hemma hela tiden, eller jag gick hem till mormor och fikade lite med henne, och så lärde jag henne hennes mobiltelefon!det varv en nokia 1208, haha. aja, rätt duktig var hon, men hon ville bara veta hur man ringde och startade den och så, och det var hon tvungen att skriva upp, haha. sött
sen ringde hon mig. hon ba : hej malin! titta vad jag är duktig ! jag ringer från mobilen! :D
haha. toktant (;
Jag sitter här & funderar på om jag ska möblera om i mitt rum, men jag vet inte hur. det är nästan bara så som jag har det nu som dte går at ha, eftersom jag har en stor jäkla soffa och allt. men jag vill göra de innan skolan börjar! haha
 Jag har hittat värsta bra låten! :D för alla som är intresserade (:
klara - så länge jag lever            maha :D
asbra! :D
Idag eller nåndag tror jag att jag ska göra slingor , min utväxt är läskig ;o uscha!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0