lördag - lite text sådära

underbar dag idag! herregud va härligt väder det har varit!
Supergod mat har jag ätit också, ihi :D hamburgare och pommes, jummie!
Jag är så trött så jag orkar inte skriva något längre inlägg nu, och snart börjar ju robinson
igen, sprang upp hit för det blev reklam.
Har tränat lite agility med Gero idag, grymt kul att göra det igen, :D
Imorgon ska jag och mamma åka till Valbo , jag ska titta på skinnjacka och 2 par skor.
Ett par tygskor, och ett par andra, vet inte riktigt. Jag har ju sagt att jag ska spara mina pengar,
men herregud,jag måste ha en skinnjacka, så är det bara!
Ja, så gör vi, kanske :D Men, det är ju på både gott och ont om jag inte hittar en , så ja :D

jaja, nu måste jag rusa ner, för nu börjar det.
puss!






pappa hatar snö, tro mig! :D

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

oj mycket snö.. men härligt att sola ändå :D

2009-04-05 @ 20:48:25
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0