måndag

Godmorgon, eller ah, typ.
Såhär länge har jag inte sovit på hela lovet. Halv 11 vaknade jag.
Rekord, shoho. Men det är skönare att vakna , titta på klockan och se att den
är typ, halv 9, och att man är pigg. Då är det superskönt, men inte att sova såhär länge,
då missar man ju hela dagen. Eller,  man hinner med mycket mera när man vaknar tidigt.
Hihi, nu var jag sådär smart igen :D

Mitt hår står åt alla håll kan jag lova. Tänkte knäppa ett kort, men nä, det blev fel med ljus och så.
Ja, nu ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag duscha och fixa mig:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

:D

2009-04-13 @ 11:40:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Daniel

Re: aha, coolt! :D jag minns inte om jag såg dom, men omedvetet kanske jag gjorde det. ^^



Re 2: taack, den är allt bra larvig. :D

2009-04-13 @ 12:34:03
URL: http://danielbergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0