måndag

Jag ligger nerbäddad nu jag. superskönt !
Börjar halv 9, så behöver inte gå upp förrän typ..
kvart över 7 cirkus. Skönt värre !
Svenska hela dagen imorgon, känns kul. Men det är bara för
att 9orna är i Stockholm och gör någonting, vet inte vad.
Vi börjar iallafall halv 9 och slutar 2. Men, hoppas folket i klassen är
sociala iallafall, vilket jag tror  :D

Mitt liv går ut på att plugga nu känns det som. Sån härlig svacka igen. Yes.
Jag kan bara säga, att jag ser ut som en liten hemmafru nu , hihi.
Har flätat håret, flätat flätorna om varandra, typ. Så, tillslut var mitt hår
bara till axlarna, Då satt jag upp det på huvudet, så jag ser ut som en sånhär
gammaldags hemmafru typ :D otroligt sött, yepp (:

Nej, nu ska jag ligga hät och titta på Andra Avenyn. Har nämlingen börjat
titta om från början (a) Mycke roligare nu när David är med :D

Jaja, puss


utan smink hej :D men, jag bjuder på mig själv :D

nääe va sur jag  blir! ingen av bilderna jag och angelica knäppte går att lägga upp här,
eller förresten, ingen av bilderna över huvudtaget jag har knäppt med systemkameran.
Va är det här? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0