måndag - hm, malin har en jobbig vecka framför sig

Torsdag:
Bokredovisning
biologiprov (?)
driver & krossa dom , höhö, närå.men prata med dom iallafall
fredag:
svenskaprov
sen vet jag inte.

Värsta mjukstarten, yes.
sen nästa vecka tror jag det är, då har vi engelska och spanskaprov.
snälla, kill me?

Jag kommer bli såhär superstressad igen. så jag kommer inte kunna koppla av. åh :(
åså blir jag ju trött av min allergimedicin, så kommer jag behöva sova, men jag kommer
vara för stressad för det. Åh. Blir att knarka godis så jag får lite energi lite då och då.
Fast, jag skulle ju inte vara så onyttig. äh, det skiter jag i. jag måste ju kunna leva :o
åså måste jag till driver också, och göra dom där satans faserna. ååh! :'o
jag är trött , jag tror jag ska lägga mig och sova eller nåt.
Eller.. göra klart min bokredovisning som jag ska stå och redovisa inför klassen.
Känns ju kul..
Jaja, nu ska jag sitta här och kolla lite bilddagböcker eller så,
puss

Kommentarer
Postat av: M A L I N

uh, det lät ju mindre roligt :/



sv: jadu, har visat gamla lägenheten, umgåtts med en kompis och ja..

2009-04-13 @ 18:08:43
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0