onsdag

Nu ligger jag i sängen. Mitt första blogginlägg härifrån, haha.
Typ skönt :'D Jag är verkligen supertrött!
Börjar inte förrän 10 i 9 imorgon, för niorna ska till Stockhol, och göra någonting.
Då ska vi ha engelska från 9 till 11 tror jag, sen frpn 10 över 12 till 2 har vi idrott.
Kul. Idag hade vi idrott, imorgon ska vi ha det, och på fredag. 3 dagar i rad!
Tänk dig, usch. Jag tycker tillomed om SO mer än idrott, och då är det riktigt illa.
Men jaja, de är bara att gilla läget, typ.

Imorgon när jag kommer hem från driver, jag åker dit direkt efter skolan, och troligtvisgör jag
teoriprovet då, så ska jag plugga svenska till tusen! Har ju prov på fredag. hm.
får väl se hur det går. Ischa.

Nä, nu är jag trött. Nu ska jag sova.
Hoppas ni har haft en bra dag.
sovgott!



yes, fråga vad du vill! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0