söndag

Dina Mina och våra, den var faktiskt bra.
Ja, jag har suttit här och tittat igenom min bloglovin,
jag hade 97 nya inlägg. Tänk va mycket ni bloggar. På bara den här helgen.
Från i fredags typ vid 4, haha. men det är bra :D
Jag har en liten fråga.
Ni som har bloglovin, som jag vet dom flesta har, men inte alla, kollar ni den varje dag,
eller händer det att ni bara struntar i den?

För, för mig kan det kännas så jobbigt att trycka upp en ny sida och skriva in b-l-o-g-g-l-o-v-i-n-.-s-e.
Det förstår jag inte. det är ju liksom integ ansträngande. Man sitter ju bara här och trycker.
Lika att lägga in bilder, det kan ju vara så grymt jobbigt. Men egentligen. Det är inte det. Man sätter bara in sladden i datorn, och sen är det lixom ingenting mera.
Hur lata är vi på en skala 1-10? Jag vet att , även om man inte är lat i vanliga fall, så , alla har sagt någon gång att dom 'inte orkar'. Men ändå, liksom, kanske 3 klick extra? Jaja,det är ju så vi är så :D men det är bara någonting jag har kommit att tänka på ett antal gånger, så det var lika bra att ta upp det :)


Och tummen upp åt att våran varmvattenberedare är cp då. Jag vet att jag skrev om det i höstas också,
att den inte fungerade. Nu gör den inte det igen. Superkul, yes. Hoppas pappa kan fixa det iallafall.
Och vetni en sak? Imorgon är det måndag, sen är det tisdag ( smart, right?) , och då får jag mitt internet!
Då slipper jag sitta här på samma ställe som jag har stationära datorn. Men, jag är ju van attg sitta här,
men ändå. Den har förrestsen hängt sig. Alltså, inte i ett rep, den ahr hakat upp sig, tror det blev när jag
drog ut internetkabeln. haha, jaja. Jag ska inte besvära den så mycke mera :D
Jag är trött, men jag orkar inte stänga av datorn.
Ser ni? en till sån där 'lathets-sak'.
Nej, jag måste verkligen stänga av nu.

Hoppas ni har haft en superbra dag. Det har jag.

Puss


Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: ja det är skoj :D



aha, okej..

2009-04-13 @ 00:06:02
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Dragana

Jag har inte bloglovn' så jag slipper det besväret. De bloggar jag läser, läser jag endå..

2009-04-13 @ 01:57:21
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: hanna

haha min stolek är alltid slut i skor x)

Kram

2009-04-13 @ 10:21:58
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, jag vet inte hur man skaffar bloglovin! hjälpa mig? (A)

2009-04-13 @ 11:02:31
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.sech

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0