söndag

jag älskar min dator! Nu saknas bara ett par högtalare så skulle det bli perfekt :D
hihi :)
Om ca en halvtimme börjar en film jag har gått och tänkt varje gång på reklam att jag ska se,
men jag vet inte vilken kanal den är på, eller vad den heter. haha ! Men om jag tittar tvtablån hittar jag nog :)
Ja, jag ska gå och värma upp vatten nu, så jag kan göra ångbad till ansiktet. Det behövs nu kan jag lova,
uscha.  Jag hatar att ha känslig hy. och så sitterf jag här och äter choklad nu, det är ju bra. hm.
Men det är gott, & det är helg. Och så onyttigt. åh :( Max skrev nyss att han skulle åka och träna,
och jag kan ju lova att jag kände mig värsta onyttig. haha! men jag ska skärpa mig efter
lovet, det ska jag verkligen , jag lovar. Nästan inge mer sötsaker på hela april. Jag ska klara det.
Läs en gång extra. NÄSTAN INGA SÖTSAKER. betyder inte att jag inte får äta någinting, men inte
som nu, tror jag (a)
Jag har kommit på, att förr när jag skrev blogg, så skrev jag mycke roligare. Nu är det värsta annorlunda.
Tycker ni så också, ni som hållt er kvar här länge? Förr skrev jag mycke längre, mycke roligare.
Fast, det var ju då jag var hemma och var sjuk och kunde sittga vid datorn hela dagarna om jag
ville, men ändå.. :o

jaja, nu måste jag sluta skriva, för annars kommer jag missa början av den där filmen, haha.
Ha en bra kväll

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi lugnt :)

2009-04-12 @ 21:32:00
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: M A L I N

vad hette filmen då?

2009-04-12 @ 21:39:55
URL: http://www.malinh.com
Postat av: ★ N a t a l i e N i l s s o n

Min helg har varit bra :) din då? :)

2009-04-12 @ 21:45:56
URL: http://natalienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0