tisdag - fas a-vklarad

Var på Driver idag, och gjorde klart fas A. Härligt.
Och snart är jag klar med B också, ska göra klart den imorgon,
då jag också ska börja med C, och kanske bli klar med den, men alltså
borde jag bli klar med teorin på torsdag/fredag. Härligt :D
Om jag inte är det så blir jag det i början av nästa vecka.
Sen blir det uppkörning, sen är jag klar :D Så jag borde ha mitt körkort i slutet av
april, yey :'D
Jag är så trött så det är inte sant, åh!
Tror jag ska gå och lägga mig och sova ett tag, tills mormor kommer. Hon kommer om ca
en timme, så jag hinner sova ett litet tag :D
Det tar verkligen på krafterna att vara uppe sent och vakna tidigt, sen att sitta på Driver i 2 timmar
framför en dator , ja, nu hör väl:'o

nu ska jag gå och sova (a)
puss!


tyyyp ... ge mig ? ;'o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0