tisdag

Jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Riktigt bra dag har det vart idag.
Var ute och körde moppen för första gången i år. Tränade lite balans och så.
Härligt värre! sen tittade jag på Andra Avenyn. Nån mer än jag som tittade på det?
Tisdagar är värsta tv-dagen egentligen har jag kommit på. Värsta mycke bra program.
Tror jag ska gå och lägga mig nu, sen ska jag väl titta på DH om det fortfarande går när jag
lagt mig.
Tack för alla som besökt mig under det här lovet förresten. Hoppas att några av er stannar kvar,
det skulle vara superkul!

Ja, nu ska jag gå och lägga mig, eller först ska jag fixa mitt ansikte, med peeling och så.
Så skönt! Imorgon börjar jag inte förrän halv 9 tror jag, härligt värre.
Behöver inte cykla förrän klockan... hmm.. typ kvart över. Hihi,lite sovmorgon ju :D

Vet inte om jag nämde det i det tidigare inlägget, men min bokredovisning är

framflyttad till måndag vecka 18. :D


ja, hoppas ni har haft en bra dag!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0