torsdag - jättetidigt inlägg, men godmorgon världen:D

godmorgon!
Ligger här i sängen med gero vid min sida., han sover som en liten stock haha.
Jag ligger här och funderar på om jag ska duscha, men det gjorde jag ändå igår,
och idag är det ju torsdag  = myskläder! Jag har alltid exempel mjukisbyxor, ginalinne
och en tjocktröja på mig på torsdagar. Hur härligt som helst.

Jag vill att det ska vara finy väder när man vaknar. Det ser inte precis ut så nu. fast jag ser bara lite igenom
persiennen. Fast fåglarna kvittrar hör jag, haha.
Vetni?! Det snöade här igår!!  Inte mycket. men det gjorde det. Uscha.

nä, nu måste jag sluta skriva,
men jag bloggar lite senare, antingen när jag kommer hem från skolan
eller från Driver, vi får se :)
puss


min egna baby ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0