torsdag - my day

Hej!
Skolan idag var ganska kul, fast det var lite depp ltir då & då, men ibland
en massa skratt, haha!
Efter skolan åkte jag hem och åt, sen drog jag ner på stan och mötte Sofie.
Då gick vi till Driver, sen blev det stan och jag köpte present åt Marre, för den sötan
fyller år imorgon :)
Sen gick vi till donken, satt där ett tag. sen tog vi bussen hem.
Då träffade jag Amanda, sen tjej som jag är uppväxt med, men hon bytte skola till 8an tror jag det var,
och jag har inte träffat henne och pratat med henne på jättelänge! Senast tror jag det var på cityfesten i
början av augusti. Riktigt illa! Men vi satt iallafall och prata på bussen hem, trevligt!
Hon fyller även år på lördag, måste komma ihåg att slänga iväg ett sms :'D

Jag kan inte skriva mer nu, för jag måste gå och städa. 
Men, jag skriver när jag är klar med det , för nu är min skiva klar som jag kopierade , så jag har nåt att lyssna på
medan jag städar.
Jag satt förresten och tittade på laptops imorse, och jag får vänta 3 månader innan jag kan köpa en.
jippi! men det går väl :)




Kommentarer
Postat av: Astri

Jag diggar mönstret på kopparna!

2009-04-05 @ 19:55:26
URL: http://astrifrida.blogg.se/
Postat av: Astri

Litet "svar": Haha, vad roligt! Jag måste skaffa mig sånna en vacker dag... :P

2009-04-05 @ 22:41:01
URL: http://astrifrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0