torsdag -plugga plugga och årerigen plugga

åh va arg jag blir. Jag tycker verkligen inte om svenska. pronomen, verb, adjektiv, usch!
de är sånt där jobbigt vi har prov på. asså, jag har inte problem med svenska, jag har faktiskt
jättelätt för det, fick ju MVG på förra provet. Men, det kan jag säga, det kommer jag inte få nu, Usch, och det
är ju så mycket vi ska lära oss så de är nästan inte sant. eller jo, sant är det ju, tråkigt nog.
Jag ligger här med datan i knät och lyssnar på darin - runaway, och hungrar ihjäl tror jag.
Gud så hungrig jag är! Men mamma kommer hem snart, och då ska vi äta varma mackor.
Som det känns ju kommer jag äta 10 st, haha.

Nu: åter till pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0