torsdag - städning & sommarkänslor






Gero var lite trött i think ;)

1. Jag har börjat fått lite färg, men jag förstår inte hur, för jag har
gått med foundation hela tiden... :'o fast, bilden ljuger, sådär brun
är jag då inte, tråkigt nog.. :(
2. jag har värsta sommarkänslan
3. jag har kommit på att jag älskar vita kläder!

Jaja. back to.. bloggandet :D
Jag har städat , och jag kan lova att det var riktigt kul. Jag har även kommit på
att jag vill ha minst 4 hyllor och 2 nya ljusstakar som jag ska ha på väggen.
Och jag vill ha en liten fontän som puffar ur rök.. hmm.. undra var man kan hitta en någorlunda billig
sån då... jaja, jag får leta :D
Iallafall, mitt rum blev superfint! Det luktar gott också kan jag lova, för jag har en massa
doftvärmeljus där inne, oj så mysigt! Tror jag har 11 ljus tända eller nåt. åså volym på låg volym,
mysigt värre! Så, jag ska gå ner och hämta någon glass eller så, sen ska jag fixa till kuddarna riktigt
skönt, sen ska jag lägga mig och bara ta det lugnt, och titta på OC. Kan det bli bättre?
Nej justdet, måste packa gympaväskan också, men det går fort.
jaja, för att komma till min säng någon gång så måste jag sluta skriva :D
jag är iallafall på superbra humör, men det kanske ni redan märker, haha.
vårkänslorna är påväg :D
sovgott sötnosar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0