måndag - 2 par skor på 2 dagar

.. japp! Jag är ganska duktig.
Fast jag har egentligen inte betalat nåt par.
Igår köpte ju pappa skorna åt mig, och idag kom farmor
hem till oss , och jag fick 200 kronor! :'D
Så, jag köpte ett par skor för det (a) Jag är ganska så smart jag :)
Tygskor, vita, jättesöta :)

Jag har tränat agility med Gero idag, alldeles underbart att få göra det igen.
Så härligt! Han klarade hela 15 portar i slalomet. Det tycker jag var duktigt
gjort av han eftersom vi inte har tränat på .. jag vet inte, 5 månader?
Otroligt varmt var det idag iallafall! Jag gick till bussen vid 1 för jag skulle ner
på stan, och solen ligger på där,det finns inge skugga över huvudtaget.
Precis när jag skulle gå över vägen kommer bussen. Den ba blåste förbi
mig, usch!  Strax efter kommer Lina, en söt liten flicka som jag alltid var med
när jag var liten, hon går i nian. Så vi stog och pratade, vi pratade hela vägen ner
på stan också. Där träffade jag Marre och Kristin, så gick jag med dom ett tag,
sen träffade jag Sofie, så gick jag med henne istället :)
Gick till Driver sen, snart är jag klar med första fasen, härligt!
Ska dit imorgon igen, då ska jag klara den! Det är mitt mål , ehe (a)
Åkte hem och åt sen förresten, sen har jag pratat lite med max i telefon,
och suttit här :D
Var förresten till doktorn klockan 11 idag. För att få medicin, och det fick jag.
Jag är jätteallergisk mot björk, yey!

Jag och mamma ska ut och springa idag, det har jag bestämt. Det var länge sen,
och jag vill få upp min kondition.
Fast, då måste jag duscha när jag kommer hem, och mitt hår är alldeles underbart idag.
Jag vet inte rikgit. hmm.
äh, det går nog att fixa imorgon :D

Nu ska jag försöka mig på att göra sen ny header, men jag kan inte lova att det kommer
gå bra. Men jag känner mig lite på humör för det :D
Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag är 93:a, (27. April)! :D



Jag funderar med på att gå ut och jogga någon dag. Min kondition är jättedålig och så vill jag få en massa sol/ frisk luft haha :)

2009-04-06 @ 18:07:44
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ja min dag har varit fin, din med? :D



nice med 200 bara sådär :D

2009-04-06 @ 18:08:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejsan! Kika gärna in min nya designutlottning. Här kan du se den: http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2009/april/designutlottning-nr6.html#comment :)



/Sandra Marinoni

Pavona Design UF

2009-04-06 @ 18:14:36
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0