tisdag - malin & frida

Hej gott folk!
Jag har kommit på, att jag äter grymt mycket. Eller, jag har börjat ätit
grymt mycket om man jämför med förr. Det är illa :'o
Fast jag blir hungrig snabbare , helt cp.
Jaja. Mormor kom hit 6 och åkte klockan 9. Det var trevligt, jag satt och socialade
med mamma pappa och mormor hela tiden , förutom några minuter då jag pratade
med Anna :)
Iallafall, imorgon ska jag och pappa åka till Valbo , hihi.
Sen tror jag att jag ska till Driver , för nu ska jag bli klar med teorin!


Just nu sitter jag här och camar med Max och Frida.
Max ser ut som liemannen och frida äter apelsin, haha :D

Höhö, jag satt ihop dom lite snabbt i paint. Ojämt och så, men det
är okej :D
(klicka på bilden för att komma till hennes blogg! )

Jag ska sitta här och göra om lite bilder känner jag för,
men nu får ha en superbra kväll allihopa,
och tack förresten till alla som har besökt mig idag! Jättekul! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0