torsdag

Hej sötnosar.
Min dag har vart riktigt bra. Hade ju speciellt schema, började med engelska klockan 9.
Klockan 10 över 11 fick vi lunchrast , till 10 över 12. Då hade vi idrott i 2 timmar.
Otroligt kul var det, vi bygde pyramid, och vi klarade det ! :D höhö :)
Spelade speedbadminton med Angelica , och jag kan lova att vi var bäst, höhö.

Jag var ner på driver nyss, eller ja, typ halv 3. Och nu är jag klar med teorin! Så skönt
så de finns inte, åh :D Hade 34/35 rätt :)
Nu är det bara uppkörningen kvar , gud va skönt.

Nä, nu måste jag gå och plugga. Har ju svenskaprov imorgon, och jag kan ingenting.
hm..

svarar på era kommentarer lite senare.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0