långfredag - middag hos mormor

Ja, middag hos mormor var det ja. Det var supergott!
Fisksufflé och potatis. och coctailbär och grädde till efterrätt.
Låter inte helt fel va? ;) Men, ett nackdel var att mormor var
på lagomt dåligt humör, skällde på det mesta. Men, det känns som
det ligger i släkten. Mamma är lika. Kan skälla på allt i typ 100 år,
ganska irriterande, men det är bara att vara tyst :)

Jag knäppte kort där. Många kort. Men jag tänker inte lägga upp alla
här , haha. Det kanske ni förstår.
Och som ni vet, när jag ska knäppa kort, blir det inte bara ca 10 st.
Det blir närmare 100. Och jag fick höra en gång och pappa, en gång av mamma ,
att jag var konstig. Och konstnärlig. Och mormor bara skrattade åt mig när jag
tog upp kameran och knäppte på ett rött bär. Haha!

Anna kommer iallafall med 17.30  bussen, eller ja. Bussen går från Sandviken då.
Och , enligt reseplaneraren så är hon här 18.31. det tar 1 timme och 1 minut, haha.








En ettårig malin


Hade en bättre bild , men den råkade jag radera ._.













Nu sitter jag och kastar en boll med Gero, tror jag ska ut
och träna lite agility med honom, det är sån fart på honom nu,
så det är lika bra att ta vara på det ! :D

Ställ gärna frågor till frågestunden :D

Och, jag påminner er också om att svara på dagens fråga.
Du hittar den i inlägget 'Långfredag'.



Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; jadå :) själv?

2009-04-10 @ 16:45:13
URL: http://muffies.blogg.se/
Postat av: Frida Och Jennifer

Hej vi bor också i gävle och vi tänkte bara att om du får nys om nåt roligt som händer här som en fest eller nåt annat kul så kan du väl slå en pling (nej vi menar förstås släng in en kommentar men det låter inte lika bra så ) Kram :)

2009-04-10 @ 22:08:24
URL: http://gefleshumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0