måndag - agility!

Jag ska bli en duktig flicka, ja det ska jag.
Eftersom det börjar bli vår nu , och kurserna på gävle hundungdom startar
snart, så ska jag vara med i lite saker där tror jag. Jag sitter här och skriver
med min gamla kursledare Emma , och vi pratar om typ olika kommitéer,
typ aktivitets - och stugkommitén som jag tror jag ska vara med i. Båda 2
alltså. Eller bara en, men det verkade kul på båda , så vi får se hur jag gör :D
Jag ska iallafall inte gå nå kurs med Gero, jag ska bara träna honom själv.
Kanske bestämma en tid när jag åker dit så skulle Emma dit samtidigt sa hon :D
Åh, jag är så sugen på att träna agility nu så det är inte sant!

Tänk va härligt , öppna dörrenn, Gero hoppar ut och springer runt för han är så glad,
man går in på banan och börjar bygga en bana. Bara känna värsta friheten!
åhå :D




Kommentarer
Postat av: Leonard

Vad kul! :)

Har spenderat kvällen vid datorn och fixat min Myspace, :) Ska lägga upp en länk strax, kolla gärna in! :D

2009-04-06 @ 22:19:01
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0