fredag - solsken

Nu sitter jag hemma på altanen i solen, i bara bikini, eller ja.
Bikiniöverdel och vita trekvartsjeans. Alla mina underdelar är för små ,
eller dom sitter som hej kom och hjälp mig. Måste köpa ny bikini när jag får pengar.
Om typ en vecka.
Jag kan lova att det är skönt här. Sitter i ett hörn, typ hur varmt som helst. Solen steker,
hihi.
Jag gick hem tidigare från skolan. Min medicin tar kol på mig. Blev helt slut, och fick huvudvärk
som bara den. Så jag gick runt hela skolan och letatde efter någon av mina mentorer,
och tillslut, efter typ 15 minuter hittade jag Anette. Så jag sa att jag gick hem, och så, ja, då gick jag hem. haha.

Om typ 45 minuter ska jag & pappa hem till farmor och äta våfflor, höhö.
Sen kanske vi skulle köpa mjukglass. tänk va gott !
Och nu är det helg, fast jag kommer nog inte orka göra någonting idag, är så himla trött.

Det är så ljust ute att jag nästan inte ser någonting på skärmen, ser mest min egna spegelbild,
och dom guldiga fyrkanterna på min bikini, haha.
I skärmen ser jag ut att vara brun.men det är jag inte. Smartjeje.se. Sitter här med foundation, i solen.
yes. Men vi ska ju åka snart, så jag orkar inte ta bort det.
Men när vi kommer hem , om det fortfarande är sol ute såklart, ska jag sola seriöst. Utan foundation. höhö.
Åh,de är så skönt så det är inte sant! jag älskar våren när det är sånt här väder och jag inte kännar av pollen så
mycket, hihi.
Har knäppt lite kort med webbkameran, kanske inte bästa kvalittén, men ah (:





höhö , ja de var 2 stycken, hinner inte lägga upp nå mera nu.
Nu ska jag sitta här och bara ta det lugnt, för pappa kommer nog snart.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0