onsdag - halv skoldag

oj, dåligt bloggande idag, men jag vaknade med fetaste huvudvärken och
feber. Uscha! Så jag smsade min mamma och sa att jag mådde dåligt,
och hon skrev att jag skulle väcka pappa så han fick ringa till skolan om
jag skulle vara hemma, så 10 i 8 väckte jag honom, och jag gick och la mig och
sov. Vid 10 vaknade jag igen, lite piggare, men ändå inte. Gick upp då iallafall
och åt frukost. 3 hela mackor med smör ost och gruka på. Gott kan jag lova!
När klockan var 11 kände jag mig pigg, någorlunda iallafall. Hade lite ont i huvet,
lite feber, men jag kände att jag var så pass pigg att gå till skolan, för vi hade ju prov idag,
så jag gick och fixade mig litegrann. Pappa var snäll och skjutsade mig :)
Kom till skolan till halv 1, satt och tittade på när min klass hade idrott.
Satt och pratade med Emelie i ca 20 minuter, sen gick Moa jag och emelie till omklädningsrummet.
Provet gick ganska bra, A-delen var ju idag, och på fredag har vi B-delen. Fick 16 av 20 idag, så jag är godkänd
iallafall, det är skönt. För man ska ha 16 på båda, och jag fick det på det första. Ganska stolt jao :'D
Kan lova att det kändes skönt, eftersom jag fått ca 8-10 poäng på A-delen på dom 2 senaste proven, ganska segt.
Efter matten hade vi profil - hemkunskap- Min grupp gjorde bullar, blev väl ganska goda :)
Jag förstår mig inte på Max och Filip, det  måste vara dom 2 sämsta killarna i matlagning nästan. Förra veckan när dom
gjorde bullar var dom tunga som stenar och smakade bara smör, liksom jummi! Och idag gjorde dom muffins,
och dom smakade bara kakao, gott, mums.
Gcik hem iallafall, och jag kan lova att det var skönt väder. Det svider lite på mina armar faktiskt. Tog av mig jackan en ltien bit, bara efter ängen, som inte är så stor.Sen blev det skugga , och eftersom jag är lite sjuk så satte jag på mig jackan igen.
Men på kanske 5 minuter tog det tydligen på mina armar, ganska skönt :D
När jag kom hem åt vi, sen satt jag mig och tittade på OC. Jag började gråta 2 gånger, för den som är intresserad (a)
Men det var sorligt! Uscha :(

Nu ska jag gå och göra ångbad för mitt ansikte, sen ska jag kolla på Grey's anatomy medans jag pluggar teori :)
ha en bra kväll!
glöm inte att ställa frågor till frågestunden :)


puuuuuss!


en sjuk malin, men där har ni iallafall bevis på att det inte var kallt,
för jag är värsta fryslorten på vintrar/vårar, så det var skönt! :D



Kommentarer
Postat av: Tess

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram

2009-04-01 @ 23:54:50
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hehe, min bror e bara för gullig:D hehe..^^

tvingade honom för att smaka vinet:p taskigt om mig, mend t var skit roligt haha..=)



dt e bara fint:D hehe..fint väder..så dt räcker:D

2009-04-02 @ 15:18:48
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: mimi with the pink blog

ja :D jättekul. hihi.



åhh jag hade fetaste huvudvärken igår :o i flera timmar i en VARM BUSS till stockholm -.- inte bra. trodde jag skulle svimma. haaha

2009-04-02 @ 15:41:14
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: sofieblom

förlåt för en grymt dålig uppdatering och att alla ni som kom med frågor till frågestunden fick vänta så länge, men nu är dom i allafall svarade. ^^

Så kolla in , och se vad jag svarade på just din fråga ! ;)

Kramkram

2009-04-02 @ 16:47:48
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

bra, men lovar du att fråga nånting om jag drar igång en frågestund då? ;D

2009-04-02 @ 18:07:09
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0