måndag

oj, länge sen jag skrev nu, eller ja. Länge för mig.
2 dagar, ehe.
Skolan var kul idag, fram till bilden, treedje lektionen,
då jag fick cp på läraren, och lika Angelica , haha.
jag hatar Okra, ockra(?) hur det nu stavas, ni vet den där färgen
som är gul/brun. Den färgen som förstör alla bilder?
Haha, Iallafall för mig och Angelica. Usch. Och , jag som skulle ha kunna fått VG på min naturmålning,
nu kanske jag inte ens får godkänt. Usch. Hon ljuger för mig!
Jag blev så arg så jag nästan inte tänkte stanna hela lektionen. Men jag gjorde det iallafall.

Vi slutade halv 12, för vi hade komp. härligt värre. 4 poäng från VG på svenskaprovet också.
Och det var ett svårt prov kan jag lova. uscha. asmycke saker man skulle kunna.
Om ordklasser. usch.
Men det är över nu :)
Men, nu har vi 3prov kvar.  Fast, det är dom normala, jag har 4. 2 no och ett engelska och ett spanska.
NO och spanska den här veckan, englska nästa. NO- nta, har jag ingen aning om när jag ska ha.
Blir väl nån gång, eller inte. haha, jag vet inte.
Typ 52 dagar kvar nu till sommarlovet. Otroligt skönt !

Nej,nu måste jag verkligen börja plugga.
Uscha. jo, justdet. jag ska skriva en saga på engelska, läsa en bok + skriva bokrecention på engelska,
skriva bokrecention på svenska, sen muntlig bokredovisning på måndag v.18. Känns kul.
Jag har inte alls mycket att göra, nejnej :d
jaja
hoppas ni har haft en bra dag iallafall :D

puss

ahaja, de går inte att ladda upp bilder.. suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0