tisdag - underbar dag!

Oj vad malin är flitig säger jag bara!
Först var detg ju skola. gick faktiskt bättre än jag trodde dte skulle,med tanke på min trötthet.
Fast jag höll på att somna på engelskan, men det var också det enda :)
Sista timmen hade vi Hemkunskap, då pratade vi om hur vi ska göra med insamligen till våran klassresa.
och vi räknadee hur mycke pengar vi behövde ha för att ta oss till Liseberg allihopa.
Ca 30 000 kr räknade dom ut. Vet inte om det är rätt, men det varvad dom sa.
Under samma lektion fick jag också reda på att jag ska hab bokprat måndag vecka 18. Ganska skönt.
Det var för att på torsdag då jag egentligen ska ha det, har vi ett annat schema, för niorna är i Stockholm
Åh,jag skakar jättemycket! Är ju inte van att ta astmamedicin, och nu har jag tagit 2 doser. Men jag var faktiskt tvungen.
Jag var upp till Hemlingby och sprang, jag är hurtig jag:D
Och, före det var jag på Driver. Gick superbra idag! På den lilla tabellen är alla faserna gröna nu ( klara ) , fast jag måste ändå plugga på D-delen, för den hjälpte pappa mig litegrann med när vi var där första gången, men det kommer lösa sig.
Jag KANSKE får göra uppkörning imorgon, ganska soft. Eller onsdag nästa vecka, eller onsdagen efter det. Ja, jag vet inte, men någon onsdag iallafall, haha.
Men jag ska ner dit imorgon i vilket fall som helst, så då SKA jag bli klar med D-delen också. Känner mig ganska dålig.
19 av 35 möjliga.. (a) Men det har med motorer att göra, och när det gäller det är jag helt off.
Ja, nu ska jag gå ner och lägga mig och bada, tänk er va skönt. Eller nej. jag ska gå och duscha av mig,
sen ska jag lägga mig & titta på film, plugga lite också. Kanske köra lite moppe också, eftersom snart ska jag göra uppkörning.

Ikväll blir det ju en underbar tv-kväll. Först Andra Avenyn, sen är det ju dubbelavsnitt av DH, eller om jag tittar på något annat, för jag har inte tittat på det på hela säsongen, haha.

Kommer bilder lite senare från skolan idag, underbart väder, vi satt ute på innegården på rasterna som vi gör hela vårarna :D så grymt sköt. Det var faktiskt första dagen som dom öppnade dörrarna dit, hihi. Nu börjar det verkligen bli sommar!
Fick ett svar från EF idag, och nu är min språkresa inställd, & pengarna kommer sättas in på pappas konto inom några dagar. ( skriver det här speicellt till pappa utifall jag glömmer säga det )


hihi, ganska stolt fotograf (a)


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

jag tränade agility förut, min dalmatiner älskade det!

2009-04-14 @ 19:01:32
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0