tisdag - tidigt på morgonen

värsta morgoninlägget, haha !
Klockan är inte ens tio, och jag har vart vaken en timme.
ja, jag lovar, det är sant! :D Jag sitter här och dricker en kopp té med smak
Citron tror jag :) Jättegott, men det är vamt som bara den.
Igår kväll när jag skrev mitt sista inlägg klockan hmm.. 22.42 , då skrev jag att jag skulle gå,
men jag satt vid datan till 20 över 12. Inte bra. Men precis när jag skulle logga ut från msn,
då var det nån som addade mig. Daniel var det. Så, jag blev lite nyfiken om hur han var på msn,
så jag började prata med han, sen ca 20 minuter senare , skrev jag att jag skulle gå.
Men då skriver Frida Heimer till mig och behövde nå hjälp med hur man länkar till andra via ett
bloginlägg, så jag hjälpte henne. Värsta goda gärningen :D
Idag ska jag åka ner på Driver och bli klar med Fas A och B. Ska även göra C så jag har nåt att plugga till,
ehe.
Men , det blir lite senare. Vid 1 eller så. Men snart ska jag gå ner och äta frukost, sen ska jag duscha och
fixa mig. Hihi :) Jag känner för att åka till Valbo och titta lite på laptop, såhär , priser och så, så jag vet hur
mycket jag ska spara, men vi får se. Och jag orkar inte sitta på en buss i typ 50 minuter för att bara åka dit
och titta , sen hem igen, så jag får ta emd mig pappa isåfall , hihi :)
Vad har ni för planer idag då?

Min mormor kommer hit idag, trevligt trevligt.
Och syster kommer till Gävle idag också, kanske kommer träffa henne, men det blir
inte lång tid isåfall. Men jag saknar henne grymt mycket!

Jag sitter här och lyssnar på Måns Zelmerlöw, haha, det var länge sen kan jag lova :D
Men jag gick in på youtube, åså var Cara Mia där på ' rekomenderas för dig ' , så jag började
lyssna :D


Måns Zelmerlöw - Maniac

Åh , sommarminnen väcks kan jag lova. Den här låten var ju på cityfesten i somras,
eller om det var förra , ahja, jag kommer iallafall att tänka på Cityfesten när jag hör den.
Åh, tänk att det inte kommer vara nåmera cityfest nu..
Usch va tråkigt! Jippi, havsfestival, shoohooo! :D:D typ ._.

jaja, nu ska jag gå ut med hundarna, sen ge dom mat, för nu dissade pappa mig för farmor.
Han skulle skjutsa henne till Plantagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt för min dåliga uppdatering :)

men nu är jag iaf tillbaka och uppdaterar så mkt jag kan.

men det är ju påsklov vafan ! :D

KRAM

2009-04-07 @ 12:10:24
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Evelina

hehe aj då, ja så kan det vara ibland. den låten är grymt bra, har bara aldrig hört Måns sjunga den :p

kram

2009-04-07 @ 12:49:07
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Micha

Såååå himla bra!!!

2009-04-07 @ 20:48:21
URL: http://megablond.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så fin låt :D

Ha en fortsatt jätte bra kväll!

2009-04-07 @ 22:26:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0