fredag - anna kommer till mig! :)

Hej!
Förlåt för jättedålig uppdatering nu, men jag har inte tid
att sitta vid datan helt enkelt.
Igår satt jag och pluggade hela kvällen, blä, var med marre lite
efter skolan, typ till halv 9.

Idag var det skola, gick faktiskt bra. Mnen tråkit att det är sista dagen idag
på en hel vecka som Max och Albin var i skolan, för dom åker till Sälen.
Fy på dom! Det är dom som gör våran klass har jg kommit på. När dom var sjuk,
gud så tråkit det var i klassen!
Sista timmen i skolan hade vi elevens val,och jag hemkunskap.
Vi gjorde korvstroganoff, blev kanske lite mycket ketchup ( maaaaaaax!!!) och riset blev
inte klart riktigt ( puuuutte! )
Nu ska jag gå och fixa mig för jag ska åka med bussen som går 15.25 ner till stan och möta
anna. Hon ska sova här :)
Men ni får ha en superbra dag! kanske skriver mera idag, vi får se :)

Och imorgon är det melodifestivalen, vilka ska titta? :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Va med och tävla om ett peacearmband på min blogg!

Det ända du behöver göra är att slänga iväg en kommentar :) Läs reglerna och se hur du ska göra .

Kram

2009-02-07 @ 19:58:45
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0