fredag - baka tårta :)

Nu är jag hemma, ska börja göra Geros tårta alldeles strax.
Hittade absolut ingenting på stan. Vad är det för fel?
När jag kom från Driver , var typ utanför Wayne's coffiee,
tänkte jag på Max och Albin, för jag såg deras granne, sen tittar jag lite
snett, och där går dom, Max Albin Magnus och Evelina. Albin höll Evelinas hand, så sött!
Dom skulle köpa present till Hampus som fyller år imorgon :)
Jag träffade Sanna på stan, så jag gick med henne ett tag. När jag var påväg till Bowlingen såg
jag en jättejättesnygg kille, och vetni? Jag fick ögonkontakt med honom :'D åh va fin han var! (a)
Blond, lite halvruffsigt hår, men ändå fixat, typ 178 lång, såg ut att vara typ 15-16 år. ihi (a)
Bokade iallafall bowlingen, imorgon klockan 8 :) Vet att det blir jag och Marre,
mer vet jag inte, haha!
Men nu kan jag inte skriva mera. Vi ska vara hos Per och Marie om en timme.
Uja, jag har bråttom ._.
Puss!


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

än så länge har de gått superbra. va lite jobbigt under fredgasfikat idag på jobbet - men annars så :)



vad har du för helgplaner då? kram



2009-02-27 @ 18:27:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Andreas

sv: haha jaha fan vad surt, jag tvekade aldrig en sekund på att bo på hotell, självklart liksom:d

äe det kommer bli grymt härligt, 3 veckor på malta precis efter skolavslutningen minus föräldrar, längtar grymt :D

2009-02-27 @ 20:37:14
URL: http://aandreasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0