lördag - alla hjärtansdag!

Oj, lite sent inlägg idag, men tro inte att jag har sovit
enda till nu, för det har jag verkligen inte. Jag vaknade faktiskt
10 idag, kanske skönt, men som ni ser så har jag tillbaka min gamla
design, usch va trött jag var på den andra. Så nu ska jag ha den här tills
det är vår ute, orkar verkligen inte hålla på och bli osams med den :o

Nu, eller snart, ska jag ner på stan med Angelica och leta praoplats,
kanske fika lite också, eftersom det är alla hjärtans dag :D

Jag kan lova att vi har fint väder här i Gävle nu. Kan nog inte bli bättre vinterväder.
Solen skiner, det är klarblå himmel, -5 grader, snö fortfarande på marken, och vindstilla. Åh!

Jag mamma och pappa satt och pratade litegrann om restauranger och så på söder,
och vi kom på att det är nästan 20 matställen på lilla söder. Jag menar, söder är inte stort,
men 20 matställen är väldigt mycket! Och dom har ju typ 4-5 bagerier också, herregud.
Haha!

Nu måste jag iallafall gå pch fixa mig.
Ha en jättebra allahjärtnasdag!
Kyssar !


Vetni? :D Idag kommer mina underbaraste tvillingar hem! :D:D:D:D
kan lova att jag har saknat dom! :o



Kommentarer
Postat av: Leia

Tack visst är han =)

Ha en fin alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 13:04:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så lika dom va :D

2009-02-14 @ 14:01:10
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Nina

sv:

ooja! grönsakerna med dippen vad gryymt gott! :D

2009-02-14 @ 15:47:33
URL: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0