måndag - sim-kortet, where are you?

åh vad jag blir arg på mig själv.
Jag har ju inge pengar på mobilen, men vi har ett till
sim-kort, dock från telenor, men ändå. På det har vi 100 kronor
som man kan ringa för varje månad. Jag är ju så smart,
så jag inte hittar det. Och vetni? det är inte ens mitt!
Det är pappas. förlåt papi! Men jag ska hitta det. försöka iallafall.

Har ni någon gång tappat bort ett sim-kort?
Det suger, kan jag lova er. Men jag kommer ihåg att jag hade det,
antingen på bordet i mitt rum, eller i en liten låda, men när jag tittade
där så var det tomt..
Var kan jag ha lagt det? Hjälp mig nån!


Bild tagen i Leksand i juli 08, med anna :)

Kommentarer
Postat av: Maalin ´

va fin bild :)

2009-02-23 @ 17:21:07
URL: http://reegndroppe.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Sv: Visst är den :)

haft en bra dag?

2009-02-23 @ 17:21:24
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0