måndag - träna, basta,bada

Jag har precis startat bastun, så den är varm om ca en timme,
gud va skönt! Bara ligga där och sova. åh! Men före det ska jag träna lite,
och efter bastun ska jag börja tappa upp badkaret. Åh va skönt!
Ska ta med mig nåt gott att äta också, nå frukt eller så. Det är så gott att äta
när man bastar och badar, hihi :)
Jag ska nog bara ta hand om mig själv idag, för mitt ansikte håller på att gro igen.
Har finnar och skit, blä säger jag bara! Hata tonårshy! Men det är nog för jag har
ätit choklad i helgen. Suck!
Men nu ska de bort iallafall, tihihihih :)

Jag har fortfarande inte hittat simkortet, buhu!

Nu ska jag gå ner och göra bubbelvatten och hämta frukter och så.

Ha en bra kväll,
skriver lite senare

Puss


Anna fotograferar :*

Kommentarer
Postat av: sofia

TA MED MIG TILL MALTA! :D jag är liten, ryms i väskan (A) HAHAH :D

2009-02-23 @ 17:48:49
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: evelinaa

åhh, låter riktigt härligt med bastu och bubbelbad! ;)

2009-02-23 @ 20:59:20
URL: http://fromdautonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0