onsdag - gullunge!

Hej alla söta!
Jag vaknade faktiskt ganska tidigt idag. klockan 10,
av att Anna smsade mig, men det var ganska bra.
Gick ut med hundarna på en gång. Gick i ungefär en halvtimme,
sen fick jag ont i fötterna, eller ännu mera ont. Jag har fortfarande ont sen igår,
haha!
Iallafall så har jag gett dom mat och utfodrat mig själv nu. Ska väl
ta en dusch snart om jag orkar ,haha.
Jag måste bara fråga, tycker ni att Caroline af Ugglas - snälla,snälla är bra?
Min pappa tycker det, eller någonting sånt iallafall. Jag förstår inte hur han tänker,
men jaja.

Fick sms av Anna nyss, att jag skulle komma ner på stan, och att jag var tvungen att göra
det för hon hade köpt present åt mig den gullungen. Men sen skrev hon att jag inte fick komma,
eller att jag inte behövde, för hon hade bara köpt nåt litet, skulle visst köpa mera sen. Hon är så söt!

Ha en bra dag allihopa.
Kram



Kommentarer
Postat av: sofia

HIhi=) haha jaså:D men ska vara romantisk ;)



oj tack så jätte mcyket=)

2009-02-25 @ 18:16:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tjänar du pengar på din blogg, eftersom du har reklam åt höger? Eller har du bara det till gratis sidor? :)

2009-02-25 @ 19:20:40
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/
Postat av: MALIN-HOCKEYFRUGA

åh tack, fick jobbet faktiskt! ;P okey..låter kul.. tvillingarna? vänner? hehe söt vän du har, hon Anna! :)

2009-02-26 @ 01:33:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0