Söndag - film,träning,bad

Idag var det fisksufflé som stog på matbordet. Jag var faktiskt duktig flicka och hjälpte till, den ni! Grymt gott var det iallafall, och jag tror jag åt lite för mycke, för gud så mätt jag är!
Jag ska gå och lägga mig och titta på Mamma Mia som jag fortfarande inte har kollat klart på sen i morse, så min dvd har stått
på hela dagen, ops (a) Jag tror det är ca en halvtimme kvar på filmen, så jagkan ligga i sängen och bara njuta , sen ska jag gå ner i källaren och styrketräna lite, för gud va jag har tappat muskler, de är ju pinsamt! Har inte tränat sen.. hmm.. november, innan jag blev sjuk ._. När jag har kört slut på mig så ska jag tappa upp ett varmt bad, så ska jag ligga där och bara slappa.
Åh va skönt!

NU ska jag gå , för datan kommer börja virussöka om typ 5 minuter, och då blir den så seg :)

Vad ska ni göra ikväll? :)


Kommentarer
Postat av: Matilda Dahl

Svar:

Okeej, ja de är ju faktiskt de som är de viktigaste, alltså att du tycker dom sitter bra:)



Jag har de för att jag gnislar tänder när jag sover och då får jag jätte ont i huvudet:P



Kram!

2009-02-08 @ 16:54:47
URL: http://maatildadahl.blogg.se/
Postat av: Matilda Dahl

Svar:

Okeej, ja de är ju faktiskt de som är de viktigaste, alltså att du tycker dom sitter bra:)



Jag har de för att jag gnislar tänder när jag sover och då får jag jätte ont i huvudet:P



Kram!

2009-02-08 @ 16:54:48
URL: http://maatildadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0