Söndag - i'm back!

Det är tomt! Det är jättetomt utan anna kan jag lova er!
Jag har haft en underbar helg iallafall.
Det blev inte riktigt som planerat. Egentligen skulle ju jag sova där hela helgen, men igår åkte vi till Gävle istället,
så sov hon hos mig. På kvällen var vi med Max och Albin som vanligt, haha.
Mys iallafall.

(bild från hennes hemsida,( www.violetbodil.com)
Idag har vi bara tagit det lugnt, legat och tittat på film och käkat godis. en typisk söndag, haha!
Bodil, en kompis till mamma som har bott i London och så i typ 6 år eller, nääe, jag vet inte, men jag har inte träffat henne på 6 år  iallafall, har fått en liten bäbis , som nu är 8 månader, men ändå. Erland heter han, jättesöt!







Nu kommer lite bilder från helgen med anna :)





På en gång när vi kom hem till Anna skulle vi kolla på film.
Hon ställde sin godispåse i sängen, sen reste hon på sig.
*droooooooooopp* lätt det, då rasade allt hennes godis ner på golvet under
sängen, haha. Lite komiskt.



Baby ;*


På kvällen blev det singstar. Annas pappa tomas kom och gjorde
oss sällskap, kan ju lova att det lät bra ;)



woho, jag! :'D


Annas söta polle Flexen :)



Det är typ hur mycket snö som helst där! :o


Typ hur coolt som helst, vi har likadana lampor i köket.
En sån där har vi med! Haha! :D




Vi är lite lika tycker jag :]]


Har ni haft en bra helg? :)

Kommentarer
Postat av: M A L I N

sv: jodå helgen har väl varit rätt bra och såg att din hade varit det med :D



vad gör du nu ikväll då?

2009-02-22 @ 20:27:49
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0