söndag - laggdata!

Om jag får gissa lite vilt, så tror jag att min dator kommer gå sönder när som helst.
Därför skriver jag dethär, så ni inte undrar varför jag inte kommer uppdatera , för den
låter jättejätteilla. Låter värre en än motor. Jätteläskit. Så nu håller jag på att föra över alla
mina bilder till mitt usb-minne. Jag tar mapp för mapp, för om man tar alla samtidigt tar det
sån tid. Håller på med bilderna från min systemkamera nu, och det var 10 mintuer kvar från början,
och nu är det typ 4. Har typ 7 mappar till sen. Inte lika mycket bilder där hoppas jag!

Åh, den blev tyst ett tag, men nu låter den igen.
Åhh.. tänk om den går sönder, hur ska jag då överleva?!

Ska proppa mobilen full med musik snart också, så inte all min musik försvinner :'o

Ha en bra kväll, kanske några bra veckor också, vem vet... ;o

Puss!


Ta mig dit !

Kommentarer
Postat av: Victor

åh, sommar & sol.

2009-02-23 @ 10:43:48
URL: http://wikke.blogg.se/
Postat av: victor

ja, definitivt.

Bjud mig på en resa så drar vi!

2009-02-23 @ 12:16:33
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0