söndag - mina egna make up-artists ;)

Hej! Underbar kväll med the twinbrothers kan jag lova.
Åh, jag älskar dom killarna, så härliga, åh!
Haha, dom sminkade mig. Först sminkade dom mig lite typ,fjortis,
eller nå, sen ungkarl. Haha, ja, supersnyggt!


Fråga mig inte vad det är för nå på sidan, den där pilen, men vi får skylla på att
det är 2 killar som gjort det ;)


hahahahahaha.... jag hade inte sett hur jag såg ut när dom
knäppte bilderna, som tur va... fy! :o Det ser inte ut som jag ;o


Nu ska jag iallafall gå och göra mig en varmmacka. Det har jag kommit på är väligt gott.
I smörgåsgrill, jumie!

Jag har engelska imorgon, tror jag, då skriver jag nog ett litet inlägg.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Sov gott!


Ni är allt! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Va härligt, nu ska jag sova! :)

2009-02-16 @ 00:24:44
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas du får en bra dag idag :D

2009-02-16 @ 08:19:46
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0