Söndag

Godmorgon hunnies!
Hade ni en bra lördag?
Min var jättejättelugn. Kollade på den där filmen
som jag köpte, Definitely maybe. Den var faktiskt bra.
Och justde, jag skrev ju om Into the blue förut, att jag inte förstog nåt
av den , men den var ju superbra! hihi.

Om ca 2 timmar ska vi vara hos mormor för där väntar mat.
Åh va gott ! Men jag måste äta någonting före för annars blir jag
jättearg haha (a) Är det så för flera än mig, att om man börjar dagen
med mat, ungefär vid klockan 1,så blir man på jättedåligt humör och typ
hatar hela världen? Haha, så blir jag iallafall (:

Jag ska ta med mig Gero och gå dit, medan mamma och pappa åker bil.
Men det är sånt fint väder ute, så jag kommer nog få några fina bilder skulle
jag tro. Denna gång ska kameran med hem till mormor. Jag glömde ju den förra
gången jag skulle dit, men nej, nu måste jag komma ihåg den. Jag har kommit på
att kameraväska är otroligt bra! Man kan ju ta med sig kameran överallt , och det ser ju
ut som en helt vanlig liten väska. Typ hur bra som helst! :)

Nu ska jag gå och fixa mig och välja kläder, vilket kan ta ett tag. Åh , jag får alltid beslutsångest
när jag ska välja kläder. Det är hemskt på morgonen innan jag ska till skolan om jag inte valt kläder redan
på kvällen innan, för då kan jag byta kläder ca 5-6 gånger för jag inte blir nöjd. Så det är bäst att fixa
sånt på kvällen.

Efter vi vart hos mormor ska jag till Valbo, vet inte om jag hinner hem emellan, men om jag inte
gör det, så kommer alla bilderna och så kanske i 6 tiden eller nåt, jag vet inte. Men någon gång idag,
lite senare. Så det kommer bli en dålig uppdatering idag. Åh, nu skulle det vart bra med en
laptop, då hade den kunnat följt med.. aja, nu har jag inte det iallafall.

Ha det bra
Puss


Min underbara hund!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, vad kul! Där i närheten bodde jag med :)

2009-02-01 @ 16:34:13
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0