tisdag - andra avenyn & popcorn

Jag har ont i fötterna, usch!
Var ju med Angelica nyss, och fy vad jag har ont i fötterna.
Vi har gått jättelångt, uscha.
Hon åkte hem för typ en halvtimme sen, åh hon är så underbar ;*
Nu ska jag titta på Andra Avenyn som jag missade, eller vi orkade inte
titta på det. Så nu sitter jag här med ett stort Saftglas, popcorn och en filt,
så ska jag titta på andra avenyn,antagligen med headset eftersom min data
låter jättemycket, men som ni märker så håller den fortfarande! :D

Puss


Jag vill ha sommar nu!

Kommentarer
Postat av: MALIN-HOCKEYFRUGA

hihi ja igår hittade ja lite! äntligen!! :D haha andra avenyn roligt! :)några planer för dagen?

2009-02-25 @ 08:40:21
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0