tisdag - engelskan

Hej!
Jag sitter på engelskan nu med Sofie, trevligt :)
Det är inte många i klassen som är här precis. I morse på mentorstiden var det bara 10 personer.
Skönt faktiskt. Hade slöjd, och jag var jätteduktig, Håller ju på med en tröja, shalal.
Och jag fick ta hem mina sockor som är hur obekväma som helst. Usch!
Den ena, är typ rätt bra, den sitter bra, och den andra är typ hur lös som helst. Och det kostiga är att den jag gjorde först, de är dne som är skön. Helt cp :o
Idag ska jag bara vara hemma och plugga, har ju SO-tentan som ska vara inne imorgon, och jag har inte ens börjat. Känns ju kul, så det blir att bara sitta hemma idag och plugga. Ska även plugga  NO som jag har prov i på torsdag. Så mycket prov nu, allt kommer ju samtidigt,  fy :o

Nu måste jag fortsätta med engelskan, håller ju fortfarande på med det där om Kalifornien.

Jag svarar på alla era kommentarer sen när jag kommer hem, vid 4 eller så.

Ha en bra dag

puss


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en bra dag du med vännen

2009-02-10 @ 11:30:04
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: melina

hehe jajamen :)

2009-02-10 @ 16:27:44
URL: http://milinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0